AJ!!!!! Jag har så in i hel*vette ont!

Jag skulle gå på toa när jag slog i knät i min säng!!! Och jag har trä runt eller vad men säger, så det var inte så mjukt! Det känns typ som att jag förblöder och som om jag har krossat hela knät! :'(
Sähär gick det till:
Jag satt vid datorn och skulle göra ett inlägg på bloggen då jag kände att jag var tvungen och gå på toa, jag gick fort ut ur rummet när det bara hördes en STOR smäll, och så kände jag smärtan i knät.
Jag skrek så högt jag kunde och la mig i sängen och lugnade ner mig! Sedan så tände jag min nattlampa för att jag skulle se lite bättre, jag såg att det var helt lila och lite blod. Då så haltade jag in till badrummet och så såg jag att det rann as mycket blod! Jag satt länge och försökte stoppa blodet och sedan så satte jag på ett ploster.
Detta hände för ungefär 5 minutersadan så jag har fortfarande MYCKET smärtor! :'( hoppas att jag kan vara med på friidrotten på söndag, jag har nämligen träning. Men ni så håller jag på och pissa ner mig så tjohej!//Elsa
ps: säg till om ni vill se bild på hur det ser ut nu XD

Kommentarer
Postat av: Elsa

Awww :(

2012-04-27 @ 19:38:21
Postat av: linnea

naaj stackars deej

2012-04-27 @ 20:21:31
URL: http://linneabrag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0