TVÅA!!!!!!

Japp, vi kom tvåa i cupen!
vi gjorde ingen bra match. vi kämpade inte lika bra som vi skulle gjort:(
vi mötte vårat eget lag i finalen (vi hade 5 lag med från föreningen i cupen) och vi mötte ett av dom lagen i a-final:(
tyvärr så var dom en aning mer taggade i finalen än oss.
nästa gång vi möter dom så ska vi krossa dom!>:D
hahahahahahaha.
vi fick en jättesnygg hummel-väska och en rosa och grå handboll.
jag är nöjd med resultatet, även om vi förlorade.
vi vann alla matcher förutom en i cupen och det gjorde dom också. fast vi förlorade finalen och de förlorade en match i gruppspelet. så vi förlorade en lite viktigare match än oss kan man säga.
men vi spelade ju inte bara handboll hela tiden. nejdå, absolut inte.
vi umgicks med varandra och hade skoj både på och utanför matcherna!
jag fick massa nya vänner och dessutom pratade jag med några halv-tysksvenskar också:)
några som jag inte kände så bra innan blev jag bättre vän med under cupen.
jag hoppas verkligen att det blir likadant med dom andra cuperna vi ska iväg på!
//emilia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0