WE ARE ALL THE WINNERS...nästan.


HAHAHAHAHAHAHAHA! pokalen (hahaha, förlåt om stavningen är fel) vi vann när vi sprang ett stafettslopp med klassen idag, det var sjukt varmt!
VI VAAAAAAAAAAAAAAAAAAANN!!!!!!:D
vi fick den och två bollar.....
vi var indelade i grupper, kolla nedanför (namnen är inte riktiga!)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
        /  VARV 1      /         VARV 2        /       VARV 3       /         VARV 4      /        VARV 5        /            VARV 6
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
320m / lucas          /         hanna         /        jon            /          lucas        /        wilma          /           karolina
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
500m /  pål            /          ylva           /        linus          /           billy         /         hedda        /            edwin
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
230m /  ronja         /          teodor        /         hugo         /          felicia       /          hjalmar      /             moa
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
640m /  melker       /           anja          /         lovisa        /           emma      /          olle           /            jens
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
280m /  vilmer        /           stina         /         tor           /            hedvig     /          lina           /            dan
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
                                                                                ↑
sådär såg själva "schemat" ut:)
man sprang liksom samma varv 6 ggr. 
vissa sprang 2 sträckor, det gjorde jag:) jag sprang där det står hedvig och dan!
om du inte ser det så sprang jag allra sista sträckan!!!!!:D
det var lita läskigt, men den sträckan var inte så lång.
vi var långt före alla andra klasser nästan genom hela loppet, det var bara på en strecka (den där det står hugo) som vi tappade lite, men sedan drog vi ifrån igen.!.
så när jag sprang sista streckan (280m) så var vi säkert 1 km före alla andra, och det tappade jag inte. nejdå.
fast det kanske man kan tro att jag skulle göra...så som jag springerXD.....
men jag höll kvar ledningen ända till mål, och sedan fick jag DESSUTOM lyfta bucklan....:D
åhh.... stolt över min fina klass!:)
oh, förresten, elsa sprang sträckan där det står lovisa:) fattar inte att hon orkade.  
men iallafall, nu ska jag öva på engelska glosorna och sedan ska jag kolla på eurovision song contest (det är idag va?) semifinalen:)
heja jedward! jag är inget direkt "jedward-fan" men jag tycker att dom sjunger bra och ser lustiga ut:D
hejahejaheja!:D
och HEJDÅ!
hejdå lilltå (tog det från BertXD)....
//emilia 

PS. bilden: hahahaha, JAG tycker att det blir 1000ggr flummigare när man gör så att det blir rutorXD
det ser såååååå kul ut!!!:D
byebye


Kommentarer
Postat av: isabella

aww.....

vad duktiga ni är!

rolig bild förresten

2012-05-22 @ 19:13:19
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0