WOHO!!!!

Imorgon är jag, och alla andra förmodligen legiga!!!!!!!!!!!!!!!! Och såhär hade jag tänkt att min dag skulle se ut:
Morgon: SOVA!! (Jag ska vara uppe till typ 12 i natt)
"Dag": Kanske va med kompis, fota lite eller kanske åka till stan :)
Kväll: GODIIIIIIIS!! Och dator och tv :) Gåt det något bra program imon??
Natt: Venne
_____________________________________________________________________________________
Men nu så ska jag berätta lite om min dag ;) Vi slutade skolan ungefär en halvtimma tidigare, jag åkte hem till min pappa för att jag ska åka till pappa idag istället på fredag, jag har lixom skilda föräldrar, så jag åkte till min pappa idag och det fanns som vanligt inget sött att äta, så jag tog ett äpple och kände mig lite för nyttig så jag rotade igenom alla skåp i hela köket men där fanns inget, så jag gick upp på mitt rum. Och vet ni vad jag ser!! En halv påse gott & blandat, så jag äter upp den och sedan så lyssnade jag på lite musik och sedan så typ... gjorde jag ingenting. Och nu så har jag varit inne på facebook lite och bloggat lite när jag kom på att jag känner mig som William Spetz, fråga inte varför men när jag "läser" saker på datorn så har jag lixom en blandning mellan William Spetz och Gina Dirawi accent :) haha det är helt sjukt. Men i alla fall, igår så utmanade jag mig själv på en tävling typ, jag skulle skriva så fort jag kunde på tangentbordet och nu så har några knappar blivit as konstiga!! Men jag får skylla mig själv. HEJDÅÅ!! //Elsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0