20 "snabba" frågor! //Elsa

1. Värsta känslan?
Känna sig utanför.

2. Bästa känslan?
När man får en fin kommentar på bloggen :)

3. Din första tanke när du tittar dig i spegeln på morgonen?
Vafan ska jag göra med mitt hår idag då!?

4. Vilken ringsignal har du på mobiltelefonen?
Live while we're young - one direction

5. Vad har du på väggarna i ditt sovrum?
One direction planscher, fondvägg, två speglar och en tv.

6. Vad har du under sängen?
Sladdar typ...

7. Ser på?
Jag ser typ alltid på one direction filmen XD

8. Lyssnar på?
One direction, olly murs och lite annat<33

9. Har du någonsin vart riktigt kär?
JAAA!!! One direction<3 daah!

10. Skriv nåt smart!
If people trying bring you down, it only means that you're above them

11. Om du fick träffa vem du ville, död eller levande, vem?
One direction :D

12. Vad stod det i ditt senast mottagna sms?
Haha kanske inte!:D:D<3

13. Vad vill du bli när du blir stor?
Fotograf tror jag.

14. Hur skulle dina vänner beskriva dig?
Ungefär lite som Louis i one direction tror jag... eller vad säger du Emilia

15. Vilket är ditt lyckligaste ögonblick?
När mamma kommer hem och säger att hon har tre biljetter till take me home, jag har inte upplevt det med skulle vilja ;) (Jag skulle ha gått med Emilia och en tjej som heter Celin då) 

16. Vad skulle du vilja vara världsmästare i?
Gitarr.

17. Vilken kroppsdel klarar du dig inte utan?
Hjärnan, Vänster handen och hjärtat.

18. Vilken superhjältekraft vill du ha?
Flyga eller läsa andras tankar.

19. Vad är du beroende av?
Min iPhone, min kamera, one direction och you tube

20. Vad skulle du ta med dig till en öde ö?
Min iphone, soldriven iphone laddare och mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0