Rubrik

Ja nu är det söndag då...
Lite dålig update under helgen, jag vet.
Men nu ska jag väl berätta lite vad jg har gjort.
Igår var jag hos Isabell på morgonen (vi sov ju över) och efter det var det fotbollsträning, handbollsträningen var inställ för att nåt annat lag hade hallen. Sedan var det väl inget, jag köpte godis och kollade på lite handboll❤
Idag hade jag match mot aranäs, men dom kom aldrig:( så vi spelade en vänskaps match mot varandra istället.
Sofie (min storasyster) spelade också match idag, första på året eftersom hon har varit skadad. Hon fick också vara med och spela vänskapsmatchen så att det blev två hela lag.
Nu försöker jag kolla på datorn men den dampar, så jag får väl hitta på nåt annat att göra;)
Hejdååååååå!
//Emilia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0