Förlååt!!!

Hej, jag vet att vi har sagt att vi ska sända live idag men Emilia kunde inte, så det går inte men vi kanske gör det en annan dag. Men vi har ju fått frågot från Meyyya som jag ska besvara nu :)F=Fråga S=Svar
F: Vad har ni för kameror?
S: Jag tar med min mobil men jag har en digitalkamera som typ är sönder :)
F: Ungefär hu många besökare har ni?
S: Eeh... Vi har ungefär 40 besökare :) vi försöker och få fler och läsa våran blogg!
F: Hur kan eran blogg vara sååå bra?
S: Först och främst, Tack!! Men jag tror att det är för att vi är två stycken och då så blir det ju dubbelt så många inlägg :)
F: Kan ni hjälpa mig och göra en blogg?
S: Ja :) Om du har någon mejladress så kan vi mejla lite och så kan vi hjälpa dig och göra en header :)

//Elsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0