Inget att göra?

Idag så har jag suttit vid datorn hela dagen!!! Nu så har jag ont på fyra ställen benen, nacken, fingrarna och ögonen. Jag har suttit i två olika poser, på stolen med bena på bordet och på bordet med bena på stolen :) Jag åt frukost kl 15, eller jag år köttbullar då och innan dess så åt jag bara godis.
Hemsidor:
Facebook
GSM
Youtube
bloggar
blogg.se
Twitter
Google
Apoteket.se (fråga inte varför)
Ja, idag har kanske inte varit den hälsosammaste dagen men sedan så ska jag åka och köpa en hjälm. Hoppas att ni har haft en lika chill dag som mig!//Elsa

Kommentarer
Postat av: emilia

HAHAHAHAHAHAHA, guuuuuud!

jag kanske ska ha ett inlägg med frukt nu igenXD:P

hahaha, jag é värsta dietisten:D

jag trodde du köpte en hjälm i måndags!

2012-05-13 @ 11:44:19
URL: http://emiliaelsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0