OMG!

Jag var ju hos Cornelia igår, och där var också tre andra kompisar som heter Felicia, Lisa och Karin. Det var superkul, vi körde sanning eller konsikvens på min iPhone, det är en app. Och så gick vi till en skola kl 12 på natten, alltså 00.00 typ och det är en pedofil typ där vi bor och vi såg huset som han typ bodde i men vi såg han inte, och vi gick igenom en skog med stora stenar i händerna ifall i skulle bli våldtagna!!!! Vi åt också godis och körde skrämm kurragömma! Vi gick hem till Lisa för att vi skulle passa hennes lillebror som sov, då så var det helt kolsvart ute men man kunde se pytte lite så bankade det as hårt på fönstret så kollade vi ut och stod min, corenlias och Lisas storebröder där ute och vi blev AS rädda! det känndes som en stöt som gick igenom hela kroppen!! Bröderna är 15 år!!!! Jag häll typ på att spy! Men i alla fall, jag jag gick hem kl kvart i 1 på natten (00.45) och sov till 11.40 idag haha! Hoppas att ni hade det bra igår//Elsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0