Lugnt vatten

Igår kväll så såg jag, min bror, min kusin och min mormor på en film som heter Lugnt vatten. Jag vet att det är 15-års gräns på den och jag är under 15 år, men den var inte länskig, jag loooovar! Jag har ju i för sig sett Screm, gått längst bak i spökhotellet gasten och spelat Scary maze game 10 ggr och vågar knappt spola på toaletten nu haha ;) Men igår när filmen var klar så tänkte jag "neej nu så måste jag gå upp och bosta tänderna ensam... guud vad läskigt!!" men sedan så kom jag på att William och Emil också skulle göra det så jag var inte ensam, men nää det skulle tydligen Lana :( men det gick väl ganska bra ;) Ni borde se den! Och i kväll så blir det läskigt igen tror jag, eller jag vet inte men vi ska se wallander, hoppas att den är bra!!!! //Elsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0