Min dag...

Idag så har jag varit i skolan, när vi började så skulle vi städa klassrumet! vi skulle städa Lådan, Bänken, skåpet och lite i hallen. Sedan så var det rast, på rasten så gick min tröja sönder så jag fick gå med t-shirt med ett linne under, kallt!! Men i alla fall, när rasten var slut så gick vi in och såg på en film som hette "en dag i puket", den var rolig men lite konstig. Sedan när det var 30 min kvar på filmen så skulle vi gå och äta, det blev pyttipanna och pastasallad. sedan så var det lunch rast och efter den så skulle vi redovida vårat land som vi har jobbat med i grupper, man skulle vara ca 4 stycken och hitta på ett eget land, vårat land heter Vakem (Viktor, Andrej, Klara, Elsa, Micaela, våran grupp) Och sedan så hade alla grupper bakat något så vi fick äta mycket gott också! Sedan så slutade vi tidigt, kl 13.10! Och sedan kl 19.00 så ska jag på en "fest" som tre i min klass ska ha, de ska sluta, så det blir som en klassfest innan de lämnar våran skola! Super skojjigt kommer det bli! //Elsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0