Tips på namn!

Idag så var jag hos en kattuppfödare, för att min mamma hade hört att den rasen som kattuppfödaren har är allergifri (jag är vanligtvis allergisk) och om jag inte blev allergisk nu så kanske vi ska köpa en katt. Och jag blev lite snorig i näsan, men katterna som vi ska köpa i sånna fall ligger ligger i magen nu, så även om jag blev allergis idag så kanske jag inte är allergis mot katten vi köper sedan:-) men vi kommer förmodligen köpa en hona så jag behöver hjälp med namn, det ända namnet jag kommer på är Smilla! Hjälp!!

Under ser ni bild på katterna hon hade:)//Elsa

 


Kommentarer
Postat av: klara

den kan heta sötnos!!

2012-06-18 @ 13:37:26
URL: http://klaraochbrio.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0