Träning

Träningen gick ganska bra faktiskt!
Nu sitter jag i min säng och gör matteläxan, ska väl lyssna lite på musik sen också❤
Det blir väldigt mycket träningar..
Jag har inte riktigt tänkt på det, men eftersom jag har det så ofta och har haft det så länge nu, så skulle det kännas jättekonstigt att bara sluta!
Inte för att jag tänkt sluta med nåt! Absolut inte! Jag älskar mina sporter!❤ Det är mitt liv.
Här får ni mitt tränings och match schema!XD❤

Måndag: inget, pluuugg på läxor
Tisdag: handbollsträning
Onsdag: fotbollsträning
Torsdag: fys med handbollen
Fredag: myyyyys och chill, ev läxa
Lördag: handbollsträning o fotbollsträning (olika tider)
Söndag: matcher

Jaa, och så blir det ofta matcher på lördagar också, å det här är när fotbollsmatcherna inte har börjat än, då kan dom också vara nån gång i veckan, t.ex. Måndagar;)
Men det känns ändå skönt att ha nåt att göra på dagarna, hålla igång!
Aja ha det bra!
Funderar på en frågestund, vad tycks?
Ps. I ❤ u
//Emilia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0